今日是純HEA的一天.........


今日天氣依然晴朗,我們沒有特別的行程,主要享受假期


↑張床真的夠大,我們三個人睡都好充裕


↑睇仔仔的睡相,就知有幾舒服了(今次唔係扮訓的)


↑起床整理後,我們到了酒店的餐廳食自助早餐
因為要享受假期,所以我唔想到街上到處找早餐
雖然貴,但好彩有附送的250元優惠卷,而每位早餐約港幣130元
/人(實際價錢已忘記)


↑媽媽食得舒服,仔仔食得開心,我俾錢都俾得開心






↑睇佢個樣,幾開心,我真係好滿足


我在訂房時,已查詢過做SPA的詳程
我為媽媽安排一個全身香薰按摩,價錢為港幣1200/1.5小時
其實我一直想媽媽去按摩,因為可以放鬆心情,但澳門實在太貴了
當然香港酒店的價目也不差,但已經比澳門的,便宜數佰元
若同一樣的按摩,澳門要索價近二千元

最初媽媽強烈反對,還時常問我價錢,我當然事前無同佢講
還跟她說,不要阻礙我同仔仔享受陽光


↑我們護送媽媽去按摩後(其實在隔離),我和仔仔就去左享受陽光與泳池


↑成個大爺咁


↑其實似麻甩佬多d


↑這個泳池環境唔錯,乾淨,人流又小,又有工作人員在泳池遞毛巾
其實如果我是住香港的帝京,泳池是在頂樓,泳池還有玻璃幕牆,唯有下次



↑游了一個半鐘左右,便返房間沖涼,因為媽媽都差不多按完

期後問媽媽感受,媽媽話都幾舒服
媽媽仲話原來酒店沒有駐場按摩師,其實香港好多酒店都係幫客人預訂之後
便會在外面的按摩店找一些按摩師,以合作形式到場
該按摩師還跟媽媽說,下次可直接到她的按摩店,價錢會是酒店的6折左右



↑辦好check out手續後,我們在商場內逛逛
期間到了uniqlo和一田百貨



↑午膳,我們選了銀座梅林,日本餐
我們用膳時已經過了繁忙時間,所以不用等位



↑這兩天佢真係開心到爆


↑媽媽例牌食魚生飯,份量和味道都不錯


↑而我同仔仔就食雜錦吉列套餐,仔仔第一次食吉列,佢話好好味

期後我才驚覺我犯了一個好嚴重的錯誤,吉列係麵粉漿,最嚴重的致敏源
回澳後兩天,仔仔出了好多濕疹,我好唔開心,我的一時大意,竟然讓仔仔受罪
自此之後,我都好小心,我警惕自己唔可以再犯同一個錯誤

總括今次旅程
大家都好開心,雖然我的一時大意令旅程含上污點,但過程中大家都好享受
尤其係仔仔,成日都問我,幾時再去迪士尼,但我心諗,我唔想死住,一年一次還可以

  

香港迪士尼day2。。。完
 
下一篇:香港住宿介紹
arrow
arrow
    全站熱搜

    stafflok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()